Zapytanie ofertowe - Dostawa beczkowozu do wody pitnej

piątek, 2025-08-29

Siedliszcze, dnia 29 sierpnia 2025 r.

GT.271.PP.W.2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia Nr 3/2021 Burmistrza Siedliszcza z dnia 18 stycznia 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 złotych.

Zamawiający:

Gmina Siedliszcze
ul. Szpitalna 15a
22-130 Siedliszcze

 

 I. Przedmiot zamówienia:

Dostawa wozu do wody pitnej o pojemności 5000 litrów wraz z usługą transportu do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostarczenia przedmiotu zamówienia, maksymalnie do 3 kilometrów od siedziby Zamawiającego.

 

 II. Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje dostawę wozu do wody pitnej o pojemności 5000 litrów wraz z usługą jego transportu do miejsca, o którym mowa w ustępie I.

Wyposażenie beczkowozu:

  1. Atest PZH dla wody pitnej.
  2. Zbiornik stalowy cynkowany ogniowo.
  3. Zbiornik malowany z zewnątrz.
  4. Właz górny φ 400 mm.
  5. Właz tylny φ 420 mm.
  6. Pokrywa z króćcem 2’’.
  7. Zawór kulowy 2’’.
  8. Tylna belka z 4 zaworami do czerpania wody.
  9. Dwuprzewodowy pneumatyczny układ hamulcowy z regulatorem siły hamowania.
  10. Ręczny hamulec awaryjny.
  11. Regulowana mechanicznie stopa podporowa.
  12. Instalacja elektryczno- oświetleniowa LED.
  13. Błotniki plastikowe.
  14. Piktogram „Woda pitna”.
  15. Piktogram PZH.

 

 III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:

Termin wykonania- najpóźniej do dnia 25 września 2025r.

 

 IV. Wymagania wobec Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują osobami wykwalifikowanymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu zweryfikowana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w formularzu ofertowym. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia".

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

V. Kryteria oceny ofert i wyboru Wykonawcy:

Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który spełni wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz zaproponuje najlepszą ofertę zgodnie z n/w kryterium.

Kryterium oceny stanowi:

  • Cena- 100%

Sposób liczenia punktów w kryterium „Cena”, maksymalna liczba punktów- 100 (ocenie będzie podlegała cena brutto)

VI. Płatność:

Płatność za przedmiot zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z kompletem dokumentów, tj. końcowym protokołem odbioru, kompletem dokumentów niezbędnych do rejestracji, atestem PZH.

Fakturę należy wystawić na:

Gmina Siedliszcze, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze, NIP: 563-21-60-545.

Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie przekazane na jego rachunek bankowy wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

 

VII. Opis przygotowania oferty:

Ofertę należy złożyć:

  • do dnia 08.09.2025r. do godziny 1000- decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania,
  • na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
  • osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Siedliszczu, ul. Szpitalna 15a, 22-130 Siedliszcze lub na adres e-mail: infrastruktura@siedliszcze.pl. W przypadku dostarczenia oferty osobiście lub za pośrednictwem poczty ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być zaadresowane następująco:

Oferta:

„Wóz do wody pitnej”

Nie otwierać przed dniem 8 września 2025r. do godziny 1000

Oferta złożona po terminie nie podlega ocenie. W toku badania i oceny oferty Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Termin związania ofertą: 14 dni.

 

VIII. Kontakt z Zamawiającym:

Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:

  • Paweł Janiak- główny specjalista Wydziału Infrastruktury

tel. 82 544 44 27, e-mail: pawel.janiak@siedliszcze.pl

Załączniki:

  1. Formularz cenowy - zał. nr 1 (wersja PDF)
  2. Formularz cenowy - zał. nr 1 (wersja edytowalna)

 

 

KLAUZULA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego poniżej 130 000 PLN

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej „RODO”, niniejszym informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Siedliszcza, ul. Szpitalna 15A,
    22 -130 Siedliszcze, tel. 82 569 22 02, email:gmina@siedliszcze.pl
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez email: iod@zeto.lublin.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawę wozu do wody pitnej o pojemności 5000 litrów wraz z usługą transportu do siedziby Zamawiającego” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO- wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych.
  4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa oraz podmioty świadczące usługi serwisu lub wsparcia dla gminy
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwalny zgodnie z wymaganiami prawnymi określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
  6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy RODO.
  7. Podanie Pana/Pani danych jest obowiązkiem ustawowym, ich niepodanie będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu.

Może Ciebie zainteresować